مرکز تماس نقطه مرکزی مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان ها است. میتوان گفت مرکز تماس پل ارتباطی بین سازمان و مشتریانش میباشد و شکلدهنده چهره سازمان در نظر مشتری است. امروزه سازمانها به اهمیتی که مرکز تماس در موفقیت آنها دارند پیبردهاند و همواره سعی میکنند این امکان را برای مشتریانشان فراهم آورند که در هر زمان و مکان و با سریعترین و سادهترین امکانات بتوانند با سازمان ارتباط برقرار کنند. همچنین با استفاده از ماژولها و امکانات موجود در نرمافزار مرکز تماس میتوان با هر مشتری بر اساس ارزشی که برای سازمان به همراه میآورد ارتباط برقرار کرد. بهطور کلی مرکز تماس به منظور دریافت، انتقال و ارسال حجم زیادی از درخواستها از طریق تلفن، پست الکترونیکی (Email)، پیامکوتاه (SMS)، نمابر (Fax) و وب به کار گرفته میشود و نیاز به یک راه مقرون به صرفه برای مدیریت موثر و مداوم این کانالهای ارتباطی دارد. مرکز تماس یک راهحل جامع برای یکپارچهسازی، بهبود، تسریع و خودکارسازی ارتباط با مشتری در کسبوکارها با سطوح مختلف میباشد. این محصول نرمافزاری به شما این امکان را میدهد تا کسب و کار خود را از دید مشتری دنبال کنید، میزان رضایتمندی آنها را بسنجید، وضعیت خدمتدهی را ارزیابی و ارتباط خود با مشتری را به بهترین شکل مدیریت کنید. مرکز تماس با ایجـاد ارتبـاطـات پویـا، دو طرفـه و بلادرنگ از طریـق کانالهای مختلف ارتباطی، باعث بهبود عملکرد اپراتورها و تجربه مشتری و در نهایت رشد کسبوکار شما میگردد.
امکانات مرکز تماس
- مسیریابی و توزیع پیشرفته تماسها • مانیتورینگ • مدیریت نیروی کار (اپراتورها) • ابزارهای تحلیلی و گزارشگیری پیشرفته • شنود و ضبط مکالمات • کمپینها • ارزیابی و افزایش بهرهوری اپراتورها • ارتباط با سیستمهای ثالث