چهار روشی که سیستم ویپ به کاهش استرس کارکنان کمک می‌کندامروزه رفته رفته استرس در محیط‌های کاری در حال افزایش است.‌ نیاز به کاهش استرس و داشتن کارمندانی شادتر، سالم‌تر و موثرتر بیش از پیش  برای پیشبرد اهداف شرکت به شدت احساس می‌شود.

در این مقاله قصد داریم شما را با تاثیراتی که با استفاده از سیستم ویپ برای کاهش استرس کارمندان‌تان می‌توانید داشته باشید،‌ آشنا کنیم.

لازم به ذکر است که آخرین تحقیقات جهانی در مورد بزرگترین مسایل استرس زا در میان کارمندان، دو موضوع وظایف سنگین کاری و چالش‌های کارمندان با یکدیگر را در رتبه‌های اول و دوم قرار داده است.

کار با تلفن :

اگر کسب و کار شما این اجازه را می‌دهد که کارمندان‌تان از خانه وظایف‌شان را انجام بدهند اجازه بدهید که در خانه‌هایشان بمانند. کار ازخانه هم برای شما از بابت سرشکن شدن هزینه‌ها و هم برای کارمندان از بابت کاهش استرس کاری مفید خواهد بود. تکنولوژی ویپ به شما این امکان را می‌دهد که کارمندان دقیقا همان امکاناتی را که سیستم تلفنی در داخل شرکت از آن استفاده می کند را در خانه‌شان داشته باشند.

کارمندان شما در این حالت می‌توانند محیط کاری خود را دقیقا مطابق با خواسته‌ی خود طراحی کنند. هر لباسی را که مناسب می بینند بپوشند و پاهای خود را هرطور که دوست دارند دراز کنند. همه‌ی این‌ها از مواردی است که اثر کاهش استرس آنها اثبات شده است

سیستم پخش اتوماتیک تماس :

با استفاده از این امکان تماس گیرندگان به صورت اتوماتیک به بخش های مختلف ارجاع داده می‌شوند. کارمندان در حالت عادی گاهی اوقات به علت تماس‌های ورودی بیش از حد، احساس درماندگی در راهنمایی تماس گیرندگان می کنند. این درحالی است که با استفاده از منوهای پیشرفته پخش اتوماتیک تماس، بخش‌ها ریز به ریز مشخص شده و هرکس دقیقا پاسخگوی نیاز واقعی مشتری خواهد بود.

این سیستم به کارکنان شما کمک خواهد کرد که از پراکندگی ذهنی دور شده و برروی موضوع محول شده به وی تمرکز کند. همین سیستم به تنهایی مقدار زیادی از استرس کارمندان را کاهش خواهد داد.

کاهش استرس روز‌های مرخصی:

وقتی کارکنان در روز مرخصی هستند. بدترین اتفاق ممکن برای آنها درخواست حضور در شرکت برای انجام یک تماس مهم یا چک کردن یک پیام مهم است. با استفاده از سیستم ویپ کارکنان بدون نیاز به حضور در محل شرکت در روزهای مرخصی یا تعطیلات یک هفته ای خود می‌توانند تماس‌های مهم خود را انجام دهند و پیام‌های صوتی خود را گوش کرده و به شما گزارش دهند. با سیستم ویپ کارمندان متعهد شما تماس‌هایشان را با شماره‌های شرکت در هرجایی که باشند انجام خواهند داد.

افزایش کیفیت خدمات :

با استفاده از امکانات مختلف سیستم ویپ می‌توان کیفیت ارایه خدمات به مشتری را افزایش داد. به عنوان مثال در سیستم ویپ قبل از اتصال تلفن به یک کارمند می‌توان اطلاعات اولیه را از وی با چند سوال دریافت کرده و سپس این اطلاعات را به کارمند داخل شرکت مخابره کرد، در این حالت کارمندان بدون نیاز به اتلاف وقت برای پرسیدن سوال‌های عمومی دقیقا به درخواست مشتری جوابگو خواهند بود.

سیستم ویپ سازماندهی کاملی را با آسان کردن کلیه‌ مراحل یک تماس تلفنی در داخل مجموعه شما خواهد داشت. همین امکانات جزیی است که باعث کاهش استرس و افزایش بهره‌وری کارمندان خواهد شد.

هرچند برخی از استرس‌ها در کار قابل حذف نیستند اما با اقداماتی که توسط سیستم ویپ انجام می‌شود می توانیم کارمندانی خوشحال‌تر و سالم‌تری را در مجموعه‌مان داشته باشیم.


معامله ای مطمئن با اعضای ویژه و دارای نشان! اطلاعات بیشتر

شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما

موبایل : -

تلفن : 021-49254

فکس : -

تلفکس : -

وب سایت : www.alovoip.ir